joi, 12 ianuarie 2012

Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a aprobat vânzarea produselor de asigurare prin reţele (multilevel marketing)

Potrivit Hotararii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor din 13 decembrie 2011, prin care s-a adoptat modificarea si completarea Normelor privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare, precum si conditiile de mentinere a acesteia, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 15/2010, in temeiul prevederilor art. 4 alin. (27) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare, presedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor a emis Ordinul 17 din 21 decembrie 2011  pentru modificarea si completarea Normelor privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare, precum si conditiile de mentinere a acesteia, puse in aplicare prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 15/2010, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea I, miercuri, 4 ianuarie 2012., care la articolul 11 prevede:

"(2) Este permisa vanzarea produselor de asigurare prin retele (multilevel marketing) ca o forma a vanzarii directe prin care produsele de asigurare sunt oferite potentialilor asigurati/asiguratilor prin intermediul asistentilor in brokeraj si/sau al personalului propriu, care primesc un comision de la un broker de asigurare/reasigurare pentru vanzarile proprii ale acestuia." 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu